LA BICICLETA.

Estàndard

Aquí teniu la Cançó de la bicicleta, que ja havíem començat a aprendre a classe perquè la practiqueu i l’aprengueu de memòria.

Vos deix la lletra.

Un peu a cada pedal,
l’esquena dreta i el cap ben alt.
Un xic de força amb el peu,
i ja puc córrer per tot arreu.
Roda que roda, que roda rabent,
la bicicleta és un gran invent.Primer un tricicle em cal
si sóc petit i no em vull fer mal;
quan ja no em vingui de nou
amb dues rodes en tindré prou.Roda que roda, que roda rabent,
la bicicleta és un gran invent.Quan corro pel passadís
tothom s’aparta i jo sóc feliç.
Sovint em diuen: – Ho veus?
Sempre ens fas nosa per entre els peus.Roda que roda, que roda rabent,
la bicicleta és un gran invent.

Vos he gravat un vídeo per ajudar-vos a aprendre la cançó així com la feim a classe, així quan tornem a escola la podrem cantar tothom plegats, vos sembla?

També el vídeo de la cançó.

I després de cantar una estona, vos fa ganes ballar?? Bé, idò preparau-vos per ballar la cançó La bicicleta al Just Dance. Podeu triar si voleu ballar com na Shakira o com en Carlos vives o podeu fer parelles i cadascú ballar una cosa diferent. Va famílies, a ballar plegats s’ha dit!!

 

Deixa un comentari